Janographer
太好了的季節...美好極了...一切都是美好的
Saturday, June 13, 2015
french toast
為了快速食咗過咗一日期嘅麵包
第一次返工前自己煮早餐
當日特餐---西多士
過期麵包三塊
蛋一隻
蜜糖少許
一人前食晒三塊西多
澆上蜜糖
是好好味的
沒有過期的味道
也沒有肚痛
太好了
Newer Post
Older Post
Home
Popular Posts